Pages

17 Φεβ 2009

3 σχόλια:

  1. Πριν λίγο ήρθα και σκάλιζα το μπλογκ σου, για να ανακαλύψω με μια πελώωωρια έκπληξη ότι φτιάξαμε τα μπλογκ μας (ή τέλος πάντων ανεβάσαμε το πρώτο μας ποστ) με διαφορά δώδεκα ωρών, την ίδια μέρα. Πολύ ωραία σύμπτωση. Δεν μου 'χει ξανατύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Riski,
    Τυχαίο; Δεν νομίζω.. :))

    Εσύ όμως, τουλάχιστον εξηγείς γιατί το έφτιαξες. Εγώ που μετά από τρία χρόνια δεν ξέρω ακόμα γιατί διατηρώ μπλόγκ;

    Που θα μου πάει όμως, θα το βρω, θα το βρω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμ... Ώστε δεν είναι, λες, τυχαίο, ε;
    (Αυτό, να ξέρεις, λέγεται με πολύ καχύποπτο αλλά και συνωμοτικό ύφος, συρρικνωμένα μάτια, προτεταμένο πηγούνι και αργή, επαναλαμβανόμενη κίνηση συγκατάνευσης με ελαφριά έμφαση κατά την ύψωση του κεφαλιού.)
    Από την παραπάνω περιγραφή της ανταπόκρισής μου, ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι έχω τα προσόντα για να βοηθήσω στην έρευνά σου. Αν λοιπόν δεις ότι δεν το βρίσκεις, πριν απελπιστείς χτύπα μου, ίσως σου φανώ χρήσιμη, ποτέ δεν ξέρεις. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή